czwartek, 31 lipca 2014

Informacja

Cześć. Nie wiemy za bardzo od czego zacząć i czy w ogóle jeszcze ktoś to przeczyta, ale cóż. Jak zauważyliście już od ponad miesiąca nie ma nowego rozdziału. Nie mamy pojęcia czy autorka zawiesiła Change czy pisze rozdział. Napisałyśmy do niej, ale na razie nie odpisała. Oczywiście my tłumaczenia nie zawieszamy, no chyba że autorka je zawiesi to my też będziemy do tego zmuszone. Na chwilę obecną musicie (jeśli ktoś jeszcze czeka) uzbroić się w cierpliwość, bo mimo że bardzo chciałybyśmy coś z tym zrobić to nie mamy na to wpływu. Bardzo dziękujemy Wam za 649 komentarzy, 72+ tys. wyświetleń oraz 45+ tys. wyświetleń, 1561 gwiazdek i 240 komentarzy na wattpadzie! Jesteście niesamowici! Pozdrawiamy i miejmy nadzieję do "zobaczenia" ♡♡♡♡

Edit: Odpisała nam autorka. Jej laptop się zepsuł, a na nim była połowa rozdziału... W każdym razie dobrą wiadomością jest to, że nie przestała pisać Change i postara się naprawić swojego laptopa co wiąże się z tym, że być może już niedługo pojawi się kolejny rozdział :)

25 komentarzy:

  1. Ja caly czas czekam tylko ze czytam z tel i dlatego nie pisalam wczesniej kom

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę czekać tyle ile trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam! Kc xoxo <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę czekać, mam nadzieję, że szybko pojawi się coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ok
    @AniolyCiemnosci

    OdpowiedzUsuń
  6. Spoko ~ Mrs.Bieber

    OdpowiedzUsuń
  7. Uff to dobrze, bo już się bałam, że zawiesi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ufff... ulga ;)
    Czekam <3<3<3
    Zapraszam do mnie:

    http://you-can-make-me-fall-in-love.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślałam już, że się tym znudziłyście!
    Odetchnęłam z ulgą gdy to przeczytałam!
    ah... i oczywiście będę czekać na kolejny rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super nie mogę się doczekać! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. therightman-fanfiction.blogspot.com

    Nietypowe fanfiction w roli głównej z Justinem Bieberem :)
    Znają się od zawsze. On starszy od niej o trzy lata, przystojny, umiejący się zachować, ona młodsza, ładna i wysportowana. Po dwóch latach rozłąki spotykają się ponownie i zaczynają inaczej siebie postrzegać. Próbują bronić się przed obezwładniającym ich uczuciem.
    Dlaczego, skoro oboje są młodzi, piękni i wolni?
    Może dlatego, że są... rodzeństwem?

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedy bedzie nowy rozdzial? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyle czasu minęło, a rozdziału nadal nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  14. kiedy będą rozdziały? czekamy i czekamy :C

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś wiadomo..? Czy to już raczej koniec tego ff? ;c

    OdpowiedzUsuń
  16. rozumiem, że to koniec tego ff? szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Po kilku miesiącach przerwy powróciłam na bloga z nową historią o Marie&Justinie - swaagbiebeer.blogspot.com. #MOPff
    Ona: "A po północy znowu jestem nikim. Zwyczajna i śpiąca."
    On: "Przy­pad­ko­we muśnięcie Twej dłoni, głębo­kie i ta­jem­nicze spoj­rze­nie w oczy, usłysze­nie cho­ciażby jed­ne­go słowa wy­pełniłoby cały mój dzień."

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochanie, oryginał ma jeszcze 24 rozdzial, błagam, przetłumaczcie go! :3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nadal czekam ��❤️

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej, dodano (już kiedyś) post z twoim blogiem na Ocenialnie JBFF < http://fanfictions-for-you01.blogspot.com >. Mogłabym prosić o udostępnienie buttonu tej Ocenialnii? Wiesz, reklama dźwignią handlu. Button znajduję się po prawej stronie, pod obserwatorami, z góry dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń